Mjesto održavanja

 
 

REGATA

 
26. riječka regata održat će se u na Gatu Karoline Riječke u riječkoj luci:

 
 

SMJEŠTAJ

 





 

Najpovoljniji smještaj nudi se na brodu hotelu Marina u riječkoj luci neposredno uz regatno područje. Nakon više od 70 godina plovidbe Marina je 2013. godine preuređena u prvi hrvatski botel (brod-hotel). Smještena je na Adamićevom gatu u centru Rijeke, svega par minuta hoda udaljena od centra grada (Korzo), autobusnog i željezničkog kolodvora, znamenite gradske tržnice, kazališta, kina, muzeja i galerija.

Osim jedinstvenog brodskog ho(s)telskog smještaja na Marini možete ručati i večerati u restoranu ili predahnuti uz kavu ili piće na otvorenoj palubi ili se udobno smjestiti I čavrljati u lounge sobi. Marina je jedinstveni spoj: "brod s dušom" modernog dizajna, atraktivne ponude na izvrsnoj lokaciji. Dođite, odvažite se na "plovidbu", utonite u san na laganim valovima mora, a probudite se odmorni uz predivan pogled na Kvarner! Poslovni i zabavni sadržaji Rijeke i okolice nadohvat su Vam ruke. Rezervacija je moguća direktno na web stranicama Marine.
 

Ostale mogućnost smještaja u hotelima, hostelima i privatnom smještaju dostupne se ovdje.
 
 

 
 

GRAD RIJEKA

 

Rijeka ima 130.000 stanovnika, a s bližom okolicom 180.000. Rijeka je grad s najviše baroknih mramornih oltara na istočnoj obali Jadrana. U Rijeci je 1833. godine proradio prvi parni stroj u jugoistočnoj Europi. U Rijeci je konstruiran i proizveden prvi torpedo u svijetu. U Rijeci je prvi put u povijesti fotografiran let puščanog zrna. U Rijeci se održava Međunarodni riječki karneval, najveći takav karneval u ovom dijelu Europe.

Zbog povoljnih veza sa zaleđem, modernih lučkih uređaja i jake pomorsko-trgovačke tradicije, Rijeka se razvila u najveću luku u Hrvatskoj. Ona je i važno europsko tranzitno lučko središte. Intenzivniji razvitak grada počinje u XVIII. st., a pospješuje se izgradnjom Lujzinske ceste (1810. do Karlovca), luke i osobito željezničkih pruga prema Zagrebu i Ljubljani (1873.), odnosno prema Budimpešti i Beču.

Između dva rata, kad je Rijeka bila odvojena od neposrednog zaleđa, riječka je luka izgubila dotadašnje značenje, ali se brzo razvijao njezin istočni dio, sušačka luka.

Nakon 1945. Rijeka opet postaje veliko trgovačko i pomorsko središte (sjedište nekoliko brodarskih poduzeća) s razvijenom industrijom (brodogradilište, rafinerija nafte, tvornica dizelskih motora, brodskih dizalica, brodske opreme, papira i dr.)

Turistička slika grada Rijeke određena je njezinim zemljopisnim položajem. Tu se gost prolaznik, bilo da dolazi cestovnom ili željezničkom prometnicom, prvi put susreće s morem. Prilazi Rijeci izuzetno su atraktivni - i sa zapada i s istoka - a najatraktivniji je pogled na Rijeku pri dolasku brodom.

Položaj upotpunjuju prirodne i kulturnospomenične vrijednosti, mediteranska klima, te bliža i dalja primorska planinska okolica primorsko-goranskog područja.

Riječko područje turistički je najrazvijenije u Hrvatskoj, s tradicijom od sredine XIX. st.; u njemu boravi više od polovice stranih turista koji posjećuju našu zemlju. Iako danas, zbog veoma naglašene industrijske funkcije, Rijeka nema razvijen odmorišni turizam, ona je, kao drugi po veličini grad u Hrvatskoj te važno poslovno središte, razvila poslovni turizam.
 

 

na vrh ↑